L&K Saatchi & Saatchi has announced the appointment of Meraj Hasan as Vice-President Planning. Hasan joins L&K Saatchi & Saatchi from Reliance Industries Limited – Jio (4G initiative). He has over 15 years of experience across agencies like Lowe Worldwide, Y&R, Ogilvy, TBWA and McCann in the past. He will be based out of the […]
blogSaatchi & Saatchi New Directors’ Showcase #feelthereel screens at the Barbican in London on Thursday 3rd July.
More taste, with less. Our new campaign for the light beer Peroni 3.5 it’s on. Check it out. ------------------------------------ Più gusto, con meno. La nostra nuova campagna per la birra leggera Peroni 3.5 è on air. Scoprila subito. #saatchiandsaatchi #saatchiitaly #nothingisimpossible
facebook‘Saatchi & Saatchi Los Angeles,’ ‘Saatchi & Saatchi New York,’ and sister agency, ‘Team One’ Earn 100 Percent on Human Rights Campaign Foundation’s Fourteenth Annual Scorecard on LGBT Workplace Equality Los Angeles, CA – November 20, 2015 – Saatchi & Saatchi, … Continued
blogМосковские городские библиотеки будут переоформлены в едином фирменном стиле в рамках масштабной реформы Правительства Москвы, направленной на превращение городской библиотечной сети в современные культурно-информационные центры. Концепция визуальной айдентики, включившая в себя новую эмблему, систему внешней и внутренней навигации, элементы внутреннего оформления, шрифтовую графику, цветовое кодирование, униформу служащих и инфографику, разработана креативным агентством Saatchi&Saatchi Russia по заказу ГКУК «Московский городской библиотечный…
מי זאתתתתתתת האפליקציה השווה הזאת!? שמחים לשתף אתכם בקמפיין לאפליקציית שטראוס+ אפליקציה שסורקים איתה קבלות ומצ׳פרת אתכם על מוצרי שטראוס שאתם גם ככה קונים בכל מיני מקומות ומרימה לכל אותם הורים שתכלס? הם לא סתם הורים, הם הורים עם קבלות! גאות וגאים בפרי העבודה המשותפת שלנו שמתחילה בפיתוח מוצר טכנולוגי שמתרגם לויאלטי להטבות אמיתיות ומסתיים בקמפיין שחוגג את גיבורי היום…
facebookВ конце мая в эфир вышел новый ролик бренда “Добрый”, разработанный креативным агентством Saatchi & Saatchi Russia в рамках кампании “Растим добро” Традиционно центральной темой рекламных роликов сока “Добрый” становятся добрые поступки, и новое видео не стало исключением. Однако на этот раз бренд добавил в свое сообщение новый значимый смысл – доброта «выращивается» в человеке с детства. Именно поэтому главными…
“Be genuine. Be remarkable. Be worth connecting with.” —Seth Godin
facebook